lauantai 25. toukokuuta 2013

Tilastoja ja videoo.

Jauza!

 Nyt, kesäloman kynnyksellä, voin pistää tilastoja tiskiin mun kehityksestä kevään aikana. Tai eihän mulla mitään kunnon lomaa ole. Treenit jatkuu kiihkeinä kohti Hämeenlinnan kaupunkimaratonia. Sen lämmittelynä toimi Kokkola City Run, jonka pituus mun gps:n mukaan oli 14,350 kilometriä. Loppuaika oli 1.09.20, joten alle 5min / km aikatavoite alittui kirkkaasti.

Ensin ihmetellään.

Sitten juostaan.

Ja lopuksi bostaillaan.

Sitten niitä muita tilastoja. Aloitin tosissaan Fustra + salitreenin 13.3. jolloin multa otettiin ympärysmittoja kropasta ja lisäksi mitattiin kehon koostumus. Rasvaprossaa ja semmosta. Tässä on treenien tulokset tähän mennessä..

KUNTOTESTIT              13.3      /       20.5           KEHONKOOSTUMUS      13.3  /  24.5

Kyykky (30s)                   28        /         32               Rasvaprosentti                     16,7  /  15,3
Pystypun. (10kg, max)     vas 25   /    vas. 33
                                       oik. 32  /    oik. 38              Luustolihas %                      41    /     42
Selän ojennus                    31      /         45                 Sisärasva                             6     /      6
Punnerrus                          46      /         59                 Paino (kg)                         79,2  /    78,7
Istumaannousu                   42     /          47

Näin ikkäästi. Selitän hieman. Sisärasva ei mittaa kolesterolia, eli 6 on keskitasoa, tässä "normaali" on 1-9 ja yli ysin menevä on siis korkea. Luustolihas% kertoo kuinka iso osa kehonpainosta on lihasta. Kaikki testitulokset on parantunut, se on hyvä suunta. Vielä kun toi rasvaprosentti tulis nopeammin alas. Oon luvannu että se on ensi-illassa 10 %. Vaikka onneksi mun personal trainer sanoi että niiden laite näyttää ehkä 2% yli oikean tuloksen. Mä ainakin uskon siihen.

KEHON YMPÄRYSMITTOJA          13.3.           /           19.5

Hauis         rentona 30,5cm / jännitettynä 33,5cm    /     rento  32    / jännitettynä   35

Rinta                                                96cm             /             101cm

Vyötärö                                            84cm            /              80cm

Reisi                                                53,5cm         /              57cm

Pohje                                              37,5cm         /             38,5cm

Tässäkin selkeästi kehitystä. Silloin kun on syytä olla ylpeä itsestään niin pitää olla ja mä olen. Hyvä minä!

Meillä oli 20.5 kevään viimeiset Jumalan Rakastaja 2013 treenit. Muu työryhmä jäi harjoitusten jälkeen Amarillon terassille niin mä, ohjaaja Hokkanen ja kirjailija Moila paukittiin Sports clubille kasvattamaan egoa. Tai siis lihaksia. Ja jotain muutakin me tehtiin, nimittäin TREENIMONTAASI!!! Mun tekniset taidot videoiden lataamisessa nettiin on hyvin rajalliset, joten laitan tähän linkin josta pääsette tätä huikeaa tuotosta ihailemaan. Olkaa hyvä ja nauttikaa!

Jumalan Rakastaja 2013 TREENIMONTAASI vol 1

Musiikkina on muuten loistava Karleby Fittans, punkpumppu jolta on juuri ilmestymässä levy. Ostakaa se!

1 kommentti:

  1. Hei Mikko Virtanen! Tsemppiä esityksiin. Yritin katsoa treenimontaasin Fittansin musiikilla, mutta ei toimi. Eikä löydy youtubestakaan. Olisin linkannut sen twitteriin, harmi!

    ~(;^)~Hannu

    VastaaPoista